close

這首舞曲應該是大多數人聽過女聲版(kylie minogue)  就覺得是一般的舞曲倒沒什麼特別

 聽到Coldplay 唱 還真感覺不一樣 覺得更好聽(雖然唱得聲撕力竭 )...尾聲電吉他演奏的部份真棒!

三天的假期很快又過去了  明天又要上班了 振作一下吧!

Can't Get You Out Of My Head

I just can't get you out of my head
Boy your loving is all I think about
I just can't get you out of my head
Boy it's more than I dare to think about
你在我腦海無法驅逐
你的愛是我全部所想
你在我腦海無法驅逐
我真的不敢想像

Every night
Every day
Just to be there in your arms
Won't you stay
Won't you lay
Stay forever and ever and ever and ever
每一夜
每一天
只想呆在你懷抱
你是否不願停留
永遠永遠,永遠地停留
There's a dark secret in me
Don't leave me locked in your heart
Set me free
Feel the need in me
Set me free
Stay forever and ever and ever and ever
我有一個黑暗的秘密
別將我獨自鎖在你的心裡
讓我自由
感受我的渴望
讓我自由
永遠永遠,永遠地停留

arrow
arrow
    全站熱搜

    vajen2768 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()